Een dubbel gevoel - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Suzanne - WaarBenJij.nu Een dubbel gevoel - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Suzanne - WaarBenJij.nu

Een dubbel gevoel

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

02 November 2012 | Nederland, Maastricht

Hallo allemaal,

Morgen is het zover, dan vlieg ik eindelijk naar Suriname om daar drie maanden stage te lopen op een basisschool in Paramaribo! Ik kijk hier al maanden ontzettend naar uit.

Toch heb ik deze week gemixte gevoelens. Mijn oma heeft deze week een herseninfarct gekregen en daardoor is ze nu halfzijdig verlamd. Ze ligt in het ziekenhuis en gaat volgende week naar een verzorgings tehuis. Ik heb er met meerdere mensen over kunnen praten en ik heb besloten om morgen gewoon te gaan. Vanavond ga ik nog even bij oma langs om afscheid te nemen. Ik hoop dat ze het een beetje begrijpt en dat ze me het niet kwalijk neemt!

Ik vlieg morgen om 11.45 vanaf Amsterdam en de verwachte aankomsttijd is 21.05 Nederlandse tijd, dus 17.05 Surinaamse tijd.

Liefs,
Suzanne

  • 02 November 2012 - 19:11

    Vera Pinckaers:

    Hee Suzanne,
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je met een dubbel gevoel het vliegtuig instapt. Sterkte ermee.
    Geniet de komende maanden van alles dat je mee gaat maken. Het moment dat je uit het vliegtuig stapt, voet op Surinaamse bodem zet en dan opweg van Zanderij naar Paramaribo is zo gaaf, al die eerste indrukken. Enjoy! Ik zou zo weer met je mee willen gaan :)! Ik blijf je zeker op de voet volgen. Goede reis en doe voorzichtig!

    Groetjes, Vera

  • 03 November 2012 - 00:54

    Esmee:

    Lieve Suus,

    Wat vervelend dat dit net de week voor je vertrek gebeurd, maar heel dapper dat je gewoon gaat!! Ik hoop dat het afscheidt fijn is geweest en dat je toch nog met een "goed" gevoel kan vertrekken! Een heeeele goede reis morgen en geniet van de komende maanden:-) je gaat een super tijd tegenmoet. Ga je zeker volgen. HAVE FUN!

    Kus es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Suriname

Ik ga drie maanden stage lopen op een basisschool in Paramaribo.

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2013

Sweet goodbyes

17 Januari 2013

Geëmanci-watte?

06 Januari 2013

Waar is dat feestje?

30 December 2012

Een vrije vogel

25 December 2012

Suriname is wakker
Suzanne

Actief sinds 27 Okt. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 4579

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 26 Januari 2013

Suriname

Landen bezocht: